  • Data: 2022-02-11 22:23:32
    Temat: Re: dach na altance
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 11 February 2022 at 20:35:08 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Zainteresuj się blachą. Jeden koszt i to nie duży i do śmierci wystarczy :)
    >
    > 60zł za arkusz 2m, czyli 8 arkuszy x 60zł 480zł
    > https://allegro.pl/oferta/blacha-trapezowa-blachy-tr
    apezowe-trapez-t14-tanie-11678893982

    > - przykład ale możesz poszukać taniej. Papa tyle nie wytrzyma co blacha.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > ?i? ć?d??
    Blacha halasuje podczas deszczu i wymaga wygłuszenia
    Nadaje się na garaż
    No i jest zimna, trzyma wilgoć i woda z niej kapie
    Czyli wielki syf, gdy domek niezamieszkany, nieogrzewany

    Na dzialkę deskowanie dachu a potem folia, papa,
    a najlepsze duże banery z ulicy, bo za frico i trwałe na 10 lat