  • Data: 2022-02-12 17:35:15
    Temat: Re: dach na altance
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 12 February 2022 at 09:23:36 UTC+1, zhbick wrote:
    > Nie, to bardziej taka szopa na narzędzia a nie altanka w dzisiejszym
    > rozumieniu. Doraźnie ten dach przykryłem plandeką taką, jak na
    > ciężarówki. Ale chciałbym coś lepszego tam dać.
    Jak szopa na narzędzia to tylko blacha trzapezowa.
    Stukanie kropli deszczu nie będzie przeszkadzać, a uratuje narzędzia przed wiosennymi
    deszczami.
    Dach będzie szczelny i odporny na podmuchy wiatru.

    Plandekę silny wiatr zerwie łatwo.

    No i nikt nie wejdzie do środka przez dach, rozcinając plandekę nożem

    No i blacha trapezowa jest niepalna, a to szczególnie wazne, gdy tak wiele podpaleń
    altanek na działkach.

    Powodzenia