  • Data: 2022-02-11 23:28:41
    Temat: Re: dach na altance
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 11 February 2022 at 22:59:49 UTC+1, Budzik wrote:
    > Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Na płaskim dachu czesto robi się kilka procent spadku.
    > Do gontu ZTCP minimum 10%.
    > Ale przeciez zwykła papę tez mozna papiakami przybić.
    > Ja bym jednak wział fachowca i zgrzał.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)
    wszystko zależy od tego czy altanka mieszkalna, spalna

    Jak nie spalna, nie mieszkalna, to papa albo darmowa folia z dużych banerów, bo
    jestr trwala

    Ale dzisiaj dzialki bezwartościowe i nikt nie chce na nie chodzić.

    Był boom, gdy byl zakaz wychodzenia z domów do parków, lasów
    a na dzialki było wolno.

    Dzisiaj latem na dzialkach nie przychodzi nawet 10% w niedzielę i stoja puste,
    zapuszczone, bo bizn es sie skonczyl, bo zaraza wytrzebila 50% działkowiczów
    seniorów, a mlodych na działkę nic nie ciągnie.

    2 lata temu handl;arze sprzedawali bardzo drogo, a dzisiaj tysiące pustych działek,
    nieoplaconych stoi odlogiem jak polana w lesie.