  • Data: 2012-08-20 08:49:25
    Temat: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A gdzie ja to napisałem Kris? Zaznaczyłem, że nie wypowiadam się odnośnie
    tych konkretnych dachówek a odniosłem się do oszczędności, którą kieruje się
    pytacz.

    Czym innym jest oszczędność pomiędzy blacha <-> dachówa ceramiczna, ponieważ
    jest tutaj spora różnica a czym innym niewielka oszczędność w ramach
    podobnego
    materiału. W tym przypadku nie zwracał bym uwagi na cenę a na jakość/co mnie
    się podoba,
    nic więcej nie miałem na myśli.

    Ja jestem przed budową ale mam pewne doświadczenie przy remontach i zdaję
    sobie sprawę, które oszczędności mają sens a gdzie nie warto kierować się
    głównie ceną.
    Sam budowałeś dom i zapewne wiesz jak duże pieniądze można zaoszczędzić
    na etapie wykończenia, rezygnując z niektórych rzeczy lub idąc na kompromis
    i w tym kontekście te 2,5k będzie wydawać sie jakimiś drobnymi.

    Pozdrawiam
    Darek