  • Data: 2012-08-20 10:01:30
    Temat: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tu zgoda. dokładnie jest tak jak piszesz. nie zgadzam sie tylko z
    >"niewielką oszczednością" 2,5tys to ok 1% inwestycji jest.

    Mów do mnie jeszcze Kris :-), ja miałem ambitny plan zamknąć się w 250tys
    co dało by ten 1%. teraz skorygowałem budżet na 350tys i mam tylko cichą
    nadzieje,
    że wystarczy na dom 120m2 + być może garaż, których chce moja żona jako
    narzędziownie ogrodniczą ;-/. Cenę podaję bez kosztów działki oczywiście,
    nie chcę
    jakiś wydziwów w domu, dom prosty dach maksymalnie uproszczony

    Pozdrawiam
    Darek