  • Data: 2017-07-02 23:13:12
    Temat: Re: dachy z ołowiu
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 23:05:33 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Jak pewnie wiecie w pewnym kraju jako obrobki blacharskie używa się
    > nagminnie blachy ołowianej. Na "moim" domu również jest tego sporo.

    i ten ołów tak luzem leży?

    > Po za tym osłony kabli.

    jak nie gryziesz będzie git

    > Czy można śmiało rąbać marcheweczkę z przydomowego ogródka?
    >
    > Czy to prawda że ołów się pokrywa patyną i nie spłukuje go deszcz?

    mnie sie czesto pytaja czy linie energetyczne mają wpływ na zdrowie - zwykle
    odpowiadam ze ci którzy sa przekonani o szkodliwosci mogą całkiem autentycznie
    zachorować.
    Kiedys w rtęci powszechnie sie pracowało -teraz do rozbitej świetlowki potrafia
    wezwać strażakow... Bo tam rtęć była :/

    b.