eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-23 14:56:22
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2021 14:35, WS wrote:
    > Do czego zmierza UE widać od dawna... likwidacja państw narodowych

    Komu zlikwidowali? Co to jest "państwo narodowe"?

    > , własności prywatnej

    Komu zlikwidowali?

    > np. socjalistyczny (sami się nawet za taki uważają) rząd Hiszpanii trochę wyszedł
    przed szereg
    > i zbyt szybko stworzył prawo umożliwiające "potrzebującym" zajmowanie nieruchomości

    Zabawne. Słyszałes o zasiedzeniu? Hiszpanie są sto lat za murzunami. U
    nas nie można sprzedać niektóry typów gruntów byle komu. Ktoś przez x
    lat sieje na ugorze rzępę i nagle jego. Ktoś inny nie może wypierniczyć
    lokatora z własnego mieszkania przez lata całe. Jeśli mnie pamięc nie
    myli, tego typu ciekawoski były jeszcze w bratnim sojuszu ze Związkiem
    Radzieckim, szalonych latach 90, wesołych 2000 do chwili obecnej. Co ta
    zła UE tam napsuła, w tym Związku Radzieckim i później?

    > UE milczy...

    Nie rozumiem co ma UE do detalioczcnego prawa w środku jakiegoś państwa.
    UE ma dbać o wolny rynek, likwidować bariery podatkowe, pilnować
    gospodarki, wymiany handlowej. Myślisz że UE ma za zadanie pacnąc po
    łapkach Hiszpanów, że cośtam sobie ubzdurali w jakimś nieistotnym
    lokanym prawie?

    Z resztą, jeśli jesteś konsekwentny, oddaj kamiennice Żydom. To nie
    brzmi już tak patriotycznie, co? W końcu ktoś je bezprawnie zajął. Chyba
    że Żydom zajmować można.

    > Będzie jak u nas za komuny "jesteś z nami, to dostaniesz co potrzeba w prezencie
    od państwa, jeśli nie to wilczy bilet i *******"

    To jest dokładnie to samo co bedzie jeśli do władzy dojdzie prawica.

    W zasadzie zawsze tak będzie jeśli do władzy dostaną się dowolni
    ideologiczni debile. Prawica, lewica, religijni. Wsio rawno, jedna
    swołocz, takie same metody i efekty końcowe.