  • Data: 2009-01-16 13:20:46
    Temat: Re: deska bambusowa ceny, skad rozbieznosc??
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:f11a937f-cb0f-4abd-a057-911cff7d60af@f40g2000pr
    i.googlegroups.com...
    On 16 Sty, 13:11, "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:
    > Użytkownik <p...@i...pl> napisał w
    > wiadomościnews:a0d63419-0fe2-4453-8abe-
    > Jaja sobie robisz, czy naprawdę wierzysz w gwarancję na 30lat?

    > Czy ja pisałem cos o swej wierze? przeczytaj jeszcze raz ze
    > zrozumieniem. W tej chwili producenci mamia klientow jak jeden mąz
    > "gwarancją" na trzydziesci lat. Ja wiem ile ta gwarancja jest warta
    > ale to nie dotyczyło sensu wypowiedzi.

    Jeśli w to nie wierzysz to po co używasz tego jako argumentu.

    > Jeśli do sprzedaży trafia deska
    > wygladająca jak wszystkie a ma okres gwarancyjny wielokrotnie krotszy
    > niż pozozstałe wyroby i cene o kilkadziesiat proc. niższa to znaczy,
    > że towar jest do bani. teraz jasniej?

    ROTFL

    Od razu spiskowa teoria. A może po prostu jeden sprzedawca ma znacznie
    niższą marżę?

    Masz na to jakiś dowód, czy tylko sobie zgadujesz? Wyciąganie wniosku, że
    skoro coś jest tańsze to jest gorsze jest głupie. Owszem czasem tak się
    zdaża, ale tylko czasem. Często natomiast bywa, że jeden producent ten sam
    towar sprzedaje w różnych cenach i opakowaniach i z różnymi gwarancjami
    dzięki czemu więcej zarabia na naiwniakach. O różnych marżach to pewnie sam
    doskonale też wiesz.

    Pozdrawiam
    Winetoo