  • 1. Data: 2009-01-15 18:18:43
    Temat: deska bambusowa ceny, skad rozbieznosc??
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Witam

    Niech mnie ktos oswieci dla czego metr^2 deski bambusowej w Nomi kosztuje
    nie cale 50zl, a w sklepie ok. 80zl?
    Czy ten z Nomi to gniot jakis, czy to ten sam towar? Powiem szczerze, ze
    cena w Nomi jest dosc kuszac.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-01-15 19:14:54
    Temat: Re: deska bambusowa ceny, skad rozbieznosc??
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie cale 50zl, a w sklepie ok. 80zl?
    > Czy ten z Nomi to gniot jakis, czy to ten sam towar? Powiem szczerze, ze

    Deska brlinecka ma bardzo spory rozrzut cenowy, ale wynika on wprost z
    jakosci - przyjrzyj sie obu, albo lepiej sprawdz specyfikacje producenta.
    Nomi na moim terenie ma najwyzsze ceny sposrod wszelkich marketow, wiec
    zastanowilbym sie.

  • 3. Data: 2009-01-15 20:36:47
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Deska brlinecka ma bardzo spory rozrzut cenowy, ale wynika on wprost z
    > jakosci - przyjrzyj sie obu, albo lepiej sprawdz specyfikacje producenta.

    Oba bambusy, bo o nich mowa na oko wygladaja tak samo, sa identyczne.
    Ciekawe o co tu chodzi...

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-01-15 21:13:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Oba bambusy, bo o nich mowa na oko wygladaja tak samo, sa identyczne.
    > Ciekawe o co tu chodzi...

    Moze trzeba przyjrzec sie temu co w paczkach nie na na wystawie?

  • 5. Data: 2009-01-16 08:29:40
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

> [...]
    > nie cale 50zl, a w sklepie ok. 80zl?
    > Czy ten z Nomi to gniot jakis, czy to ten sam towar? Powiem szczerze, ze

    Może być różnie. Czasem rzeczywiście do supermarketów trafia towar gorszej
    jakości, a czasem po prostu masz okazję coś kupić z marżą na poziomie 10%, a
    nie 50%, czy 100% jak w zwykłych sklepach.

    Ciężko zgadywać na odległość jak jest w tym przypadku.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 6. Data: 2009-01-16 11:05:21
    Od: p...@i...pl

    On 15 Sty, 19:18, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:
    > Witam

    > Pozdro.. TK

    a o gwarancję pytałeś? na ogół jak są duże promocje cenowe to później
    okazuje sie ze gwarancja skrocona z typowych 30 lat do np 5 i wtedy
    reszta jest jasna...

    pzdr
    krzychut

  • 7. Data: 2009-01-16 12:11:15
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > a o gwarancję pytałeś? na ogół jak są duże promocje cenowe to później
    > okazuje sie ze gwarancja skrocona z typowych 30 lat do np 5 i wtedy
    > reszta jest jasna...

    Jaja sobie robisz, czy naprawdę wierzysz w gwarancję na 30lat?

    Zastanów się jakie sa szanse, że po 30 latach producent będzie istniał i
    ciągle produkował ten sam typ deski z tym samym typem mocowania
    (piuro-wpust)?

    Nawet jeśli będzie istniał i ciągle będzie produkował ten rodzaj deski i
    wymieni Ci jedną która się uszkodziła na nową to jak to będzie wyglądało
    jedna nowa wśród wielu w naturalny sposób zestarzałych.

    A jeśli liczysz na zwrot kasy po 30 latach to pamiętaj, że kwota nie jest
    waloryzowana więc dostaniesz grosze.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 8. Data: 2009-01-16 12:30:48
    Od: p...@i...pl

    On 16 Sty, 13:11, "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:
    > Użytkownik <p...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:a0d63419-0fe2-4453-8abe-
    > Jaja sobie robisz, czy naprawdę wierzysz w gwarancję na 30lat?

    Czy ja pisałem cos o swej wierze? przeczytaj jeszcze raz ze
    zrozumieniem. W tej chwili producenci mamia klientow jak jeden mąz
    "gwarancją" na trzydziesci lat. Ja wiem ile ta gwarancja jest warta
    ale to nie dotyczyło sensu wypowiedzi. Jeśli do sprzedaży trafia deska
    wygladająca jak wszystkie a ma okres gwarancyjny wielokrotnie krotszy
    niż pozozstałe wyroby i cene o kilkadziesiat proc. niższa to znaczy,
    że towar jest do bani. teraz jasniej?

    krzychut

  • 9. Data: 2009-01-16 13:20:46
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    > zrozumieniem. W tej chwili producenci mamia klientow jak jeden mąz
    > "gwarancją" na trzydziesci lat. Ja wiem ile ta gwarancja jest warta

    Jeśli w to nie wierzysz to po co używasz tego jako argumentu.

    > Jeśli do sprzedaży trafia deska
    > wygladająca jak wszystkie a ma okres gwarancyjny wielokrotnie krotszy
    > niż pozozstałe wyroby i cene o kilkadziesiat proc. niższa to znaczy,
    > że towar jest do bani. teraz jasniej?

    ROTFL

    Od razu spiskowa teoria. A może po prostu jeden sprzedawca ma znacznie
    niższą marżę?

    Masz na to jakiś dowód, czy tylko sobie zgadujesz? Wyciąganie wniosku, że
    skoro coś jest tańsze to jest gorsze jest głupie. Owszem czasem tak się
    zdaża, ale tylko czasem. Często natomiast bywa, że jeden producent ten sam
    towar sprzedaje w różnych cenach i opakowaniach i z różnymi gwarancjami
    dzięki czemu więcej zarabia na naiwniakach. O różnych marżach to pewnie sam
    doskonale też wiesz.

    Pozdrawiam
    Winetoo