  • Data: 2009-05-13 20:23:27
    Temat: Re: deska barlinecka bezklasowa
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    QbaB <Q...@g...com> wrote:
    > Witam
    > Czy ktos próbował to kupować.
    > Sprzedawcy chwala że wystarczy 10-15% większa ilość aby zapewnić
    > sobie
    > ułożenie podłogi o jakości deski klasowej a cena bezklasowej to
    > czasem
    > nawet 50% ceny klasowej.
    > Jak to jest, czy w ogóle warto dawać ta deskę czy lepiej kupić
    > lepsze
    > panele.

    Mam u siebie pozaklasową deskę innego "wiodącego producenta".
    Kosztowała chyba nawet taniej, niż 50% ceny klasowej, ale wyglądało
    to tak, że "za flaszkie" zostałem wpuszczony na magazyn, gdzie z
    wielkiego stosu takiego pozagatunku wybierałem panel po panelu takie
    bez widocznych skaz i na tym etapie odsiew miałem gdzieś z 50%,
    odlatywały niedolakierowane, uszkodzone, bądź ze źle zrobionymi
    felcami. Mimo tego wstępnego sortowania i tak się okazało, że sporo
    niedoróbek przepuściłem (jedna się trafiła niedolakierowana
    wierzchnią warstwą lakieru i dość sporo ze źle zrobionym felcem
    (jedna strona była za płytko frezowana).

    Tak więc reasumując - jeśli masz możliwość takiego wstępnego wyboru
    (być może za dodatkową "opłatą"), to rzecz jest warta
    zainteresowania, jeśli nie - najwyżej, jeśli przewidujesz duży
    stopień pokrycia meblami, tak żeby ewentualne niedoróbki gdzieś
    gubić.

    J.