  • Data: 2009-05-14 08:54:21
    Temat: Re: deska barlinecka bezklasowa
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

    > A moze parkiet przemysłowy lub finishparkiet? Koszt samego materiału to w
    > przypadku parkietu przemysłowego około 60-70 zł/mkw, natomiast w przypadku
    > finishparkietu około 130 zł/mkw (dąb classic). W przypadku finishparkietu
    > doliczasz tylko koszt kleju (ok. 10 zł/mkw).

    Finishparkiet to wg mnie porażka. Sąsiadowi położyli taki merbau. Deski nie
    schodzą się idealnie, niektóre narożniki były lekko zaokrąglone, przez co
    pozostawały dziury, deski nie są idealnie w jednej płaszczyźnie z
    płytkami...
    U mnie parkieciarz położył zwykły surowy merbau, nastepnie poszpachlował
    wszelkie niedociągnięcia i za 2 tygodnie będzie cyklinował i lakierował.
    Cena materiału niemal identyczna (u mnie 20mm, sąsiad ma 15mm, u mnie deski
    14cm szerokie, u sąsiada 12cm), robociznę mam taniej (sąsiad 45zł netto za
    układanie, ja 45 brutto za kompletne wykonanie), różnica jest tylko w
    lakierze (lakier domalux super, na 30m2 pójdzie ok. 9L w cenie 190zł/5L)

    --
    Bartek