  • Data: 2010-01-17 18:45:38
    Temat: Re: deska sedesowa wolnoopadająca
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sty, 17:31, Monika Z <m...@g...com> wrote:
    > Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
    > kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
    > pieniędzy.

    Pewnie w sklepie nie mieli - odradzili bo nie chcieli się chrzanić w
    zamówienia.

    Ja mam deskę wolnoopadającą z Lidla - dodatkowo jest deska z małym
    otworem dla dziecka.
    Używamy już ze 2 lata i działa a była to ta z najtańszych - powyżej
    50zł nic się nie psuje a prędkość opadania się nie zmienia.
    Klapa dziecka jak i zakrywająca mają osobne spowalniacze więc full
    komfort niecko nie przytrzaśnie paluszków.

    Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
    ma problemu z hałasowaniem.