  • Data: 2010-01-17 19:49:29
    Temat: Re: deska sedesowa wolnoopadająca
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam deskę wolnoopadającą z Lidla - dodatkowo jest deska z małym
    > otworem dla dziecka.
    > Używamy już ze 2 lata i działa a była to ta z najtańszych - powyżej
    > 50zł nic się nie psuje a prędkość opadania się nie zmienia.
    > Klapa dziecka jak i zakrywająca mają osobne spowalniacze  więc full
    > komfort niecko nie przytrzaśnie paluszków.

    o to to... , właśnie o dziecko mi chodzi :-)
    chciałem kupić ładną deskę, ale cholernie ciężka, nawet cięższa od
    oryginalnej i wyobraziłem sobie, jak to spada na rękę, to i moja
    dorosła odniosła by pewnie obrażenia,
    a z Lidlem jest problem, bo jak czasem coś ciekawego się tam pojawi,
    to potem znika i nie ma tego nigdzie indziej :-( (BTW ostatni hit z
    lidla - eiswein za 29 PLN rewelacja :-)) ), pewnie takiej dualnej
    deski nie dostanę, a nigdzie takiej nie widziałem, może w sieci ktoś
    widział

    > Ogólnie polecam - jak masz chłopa który klapie deską to przy tej nie
    > ma problemu z hałasowaniem.

    u mnie baba deską chlapie, ja (chłop) tradycyjnie zostawiam
    podniesioną :-)

    pozdrawiam
    s_13