  • Data: 2013-05-29 09:54:45
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 29, 9:44 am, Marek <m...@g...pl> wrote:

    > Wkrety kupilem po 50 PLN za 250 sztuk - nie SPAXy, ale tez z glowka TORX
    > i INOX.
    > Deska 4m, podparta w 6 miejscach - na deske 12 wkretow x 42 desek = 504
    > wkrety.
    .
    Nie boisz się że mało? U mnie legary są co 60 cm. Poza tym to nie tak
    do końca o samego torxa chodzi - wkręt ma jeszcze fragment jakby
    'wiertła' (no i kwestia tego czy to 4mm czy 5mm bo różnica w cenie
    spora). Te moje - też nie Spax - kosztowały ~90 zł/200 sztuk, na moje
    20 m2 poszły 2-3 opakowania (generalnie materiał - kotwy, krokwie
    legary, oleje, wkręty i deska wyszedł ciut ponad 100 zł/m2).

    mucher