  • Data: 2013-05-29 10:20:47
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.05.2013 09:54, mucher wrote:

    > ..
    > Nie boisz się że mało? U mnie legary są co 60 cm. Poza tym to nie tak
    > do końca o samego torxa chodzi - wkręt ma jeszcze fragment jakby
    > 'wiertła' (no i kwestia tego czy to 4mm czy 5mm bo różnica w cenie
    > spora). Te moje - też nie Spax - kosztowały ~90 zł/200 sztuk, na moje
    > 20 m2 poszły 2-3 opakowania (generalnie materiał - kotwy, krokwie
    > legary, oleje, wkręty i deska wyszedł ciut ponad 100 zł/m2).
    >
    > mucher

    Z perspektywy czasu to mysle, ze dalbym jeszcze jeden legar. Teraz to
    juz po ptokach. Wyczuwalnych ugiec desek nie ma, ale jestes juz kolejna
    osoba, ktora mowi ze przyszparowalem na podporach :)

    Moje wkrety maja koncowke nawiercajaca, przy glowce na grubosci deski sa
    gladkie. Grubosc to prawdopodobnie 4mm. Kupowalem je razem z drewnem -
    moze stad taka promocyjna cena.

    Oczywiscie oprocz wkretow do kosztow trzeba doliczyc kotwy, sruby,
    wkrety, okucia i impreganty oraz ewentualne pokrycie dachu.
    Z racji, ze taras mam zadaszony to impregnaty sporo mnie kosztowaly.
    Wszytsko najpierw malowalem impregnatem do drewna konstrukcyjnego, potem
    drewnochronem.
    Natomiast deski tarasowe, najpier gruntowalem impregantem, nastepnie
    olejowalem.

    Lacznie taras kosztowal w okolicach 5k za same materialy, z tego koszt
    desek to okolo 1000 PLN.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z