  • Data: 2018-04-29 13:40:23
    Temat: Re: dezynfekcja pralki
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie najgorzej jest w zawijasach gumowego rękawa / uszczelki drzwi.
    Tam zawsze sporo wody zostaje pomimo perforowanego rękawa (małych dziurek w dolnej
    części uszzelki do spłynięcia resztek wody).
    Rezultat to czarna guma w tych zawijasach - nie sam nalot, ale to czarne jakby się
    wgryzło w gumę.
    Próbowałem już i wybielaczem w proszu, i bielinką, i octem - wszystko z marnym
    efektem.
    Generalnie to mam wrażenie, że pralki zaśmiardują od prania w niskich temperaturach.