  • Data: 2010-01-17 14:59:49
    Temat: Re: do Adama Sz
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hiqm6d$b5j$1@news.onet.pl...

    > .... i szpetna :)
    > Nadaje się do biura, ale w domu dekorować ściany takimi listwami ?
    > Zaś do biura są o wiele tańsze rozwiązania i chyba mniej szpetne, bo gniazda
    > montuje się w korytkach, anie tak jak tu na ich powierzchni :D

    ok, to byl przyklad, nie wiem w sumie jak to sie prawidlowo nazywa i
    nie moglem znalezc konkurencyjnych ofert
    widzialem toto w BRW i mnie zaciekawilo
    tez sadze, ze z kosztem przesadzili - za 500 3 gniazdka i listwa 1m,
    ale pewno za dizajn sie placi
    natomiast nikt nie stwierdzil, ze to nie praktyczne tylko ze
    szpetne ;-)
    no i poza tym w sumie to jest tzw 1 punkt elektryczny wiec jak ktos
    nie robi sam to moze mu sie bardziej oplacac

    inna sprawa, ze taka listwe to mozna wkuc/obudowac plytkami i tyle,
    mozna tez na froncie szafek pod blatem

    tu chodzi nie o montaz gniazdek tylko o mozliwosc przesuniecia i
    demontaz jak nie potrzebne i zamiane w zaleznosci od roznych potrzeb

    widzial ktos cos podobnego tanszego? bo wlasnie kuchnie koncze bo ile
    mozna na samej zmywarce siedziec ;-)
    mnie sie udalo rok ;)

    z.