  • Data: 2011-09-19 11:22:37
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze trzeba omówić czy dodatki uszczelniające do zaprawy by tu
    > dodatkowo coś pomogły?
    > Są takie specyfiki ale nie napowietrzające ale uszczelniające..
    > To kosztuje grosze, dolwea się kilka setek do betoniarki, do wody
    > zarobowej, najpierw ale trzeba wybrać jaki specyfik.
    >
    > Co koledzy dyskutanci na to ?

    ja dolewałem plastyfikatora do zaprawy do klinkieru, niestety nie przy
    murowaniu komina, wtedy jeszcze nie interesowałem się budową podobnie jak
    Ty:)
    ,
    jak robiłem z klinkieru murek oporowy, nie nasiąka zaprawa wodą, nie ma
    zielonego :)

    Teraz dodałbym to też do zaprawy przy murowaniu komina, tez coś by pewnie
    pomogło.

    pozdrawiam