  • Data: 2011-09-21 07:34:03
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j5asji$f7$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693738716076226

    > Dach ma nie być deskowany,
    >
    > co jest złego w układzie krokwii?

    Jezeli katy dachow bylyby rowne, to plaszczyzny rozpiete na krokwiach na obu
    polaciach powinny przecinajac sie wycnaczyc linie rowno odlegla od gornej
    powierzchni belki koszowej. Teraz jest tak, ze na dole deskowanie wypada
    ponizej krawedzi belki (deski sa dociete do boku belki), a u szczytu krokwie
    wystaja wyraznie ponad nia.. Zeby to nie skutkowalo "jezeniem sie" dachowki.
    Wg mnie nie wszystkie pary krokwi maja ten sam kat.

    pozdrawiam

    mcs