    From: "Wasyl" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Date: Fri, 23 Sep 2011 13:50:00 +0200

    > I czy żaden chuj nie widzi, że okna są źle obsadzone ? Jak je teraz
    > ocieplić od dołu? Jak tam ma cyrkulowac powietrze tak żeby się na nich nie
    > skraplała woda?
    >
    > Jazda to poprawić :-) przesunąć je o jedną łatę wyżej. jak okna są za duże
    > to wymienić na mniejsze. Ale nie można brnąć w głupotę.

    Hej, na instalację okien specjalnie zamówiłem człowieka z FAKRO aby
    nadzorował montaż pierwszego okna dachowego i żeby nie było
    niedoróbek, rzeczywiście był potrzebny bo okna są montowane na
    tzw ciepłych kołnierzach a oni zaczęli montować tak jak zwykłe

    jeśłi chodzi o wysokość okien dachowych to tak jak mówiłem
    gość z Fakro sam powiedział że trzeba dać niżej bo wychodzą za wysoko okna

    reasumując:

    czy pomijając względy wizualne oraz kwestie odpowiedniego opływania
    ciepłego powietrza może tak zostać?
    czy jest możliwe dobre ocieplenie okna od dołu przy obecnym ich ułożeniu?