  • 1. Data: 2011-09-22 18:40:00
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Tu narysowałem co jest źle

    http://imageshack.us/photo/my-images/831/img8752r.jp
    g/
    http://imageshack.us/photo/my-images/52/img8753y.jpg
    /

    Ściankę działową masz dalej za wysoką. Pisałem ci 10 cm poniżeej. Tam będzie
    c-ownik wyznaczający gdzie będą płytky z regipsu.
    Poziomo skos będzie dochodził do wieńca.
    Reszta ma być ocieplona, a Velux ma schodzić pionowo do ściany kolankowej.

    Masz tam

    1. cieśli
    2. murarzy
    3. dekarzy

    I czy żaden chuj nie widzi, że okna są źle obsadzone ? Jak je teraz ocieplić
    od dołu? Jak tam ma cyrkulowac powietrze tak żeby się na nich nie skraplała
    woda?

    Jazda to poprawić :-) przesunąć je o jedną łatę wyżej. jak okna są za duże
    to wymienić na mniejsze. Ale nie można brnąć w głupotę.

  • 2. Data: 2011-09-23 11:50:00
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jazda to poprawić :-) przesunąć je o jedną łatę wyżej. jak okna są za duże
    > to wymienić na mniejsze. Ale nie można brnąć w głupotę.

    Hej, na instalację okien specjalnie zamówiłem człowieka z FAKRO aby
    nadzorował montaż pierwszego okna dachowego i żeby nie było
    niedoróbek, rzeczywiście był potrzebny bo okna są montowane na
    tzw ciepłych kołnierzach a oni zaczęli montować tak jak zwykłe

    jeśłi chodzi o wysokość okien dachowych to tak jak mówiłem
    gość z Fakro sam powiedział że trzeba dać niżej bo wychodzą za wysoko okna

    reasumując:

    czy pomijając względy wizualne oraz kwestie odpowiedniego opływania
    ciepłego powietrza może tak zostać?
    czy jest możliwe dobre ocieplenie okna od dołu przy obecnym ich ułożeniu?

  • 3. Data: 2011-09-23 13:39:09
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > Hej, na instalację okien specjalnie zamówiłem człowieka z FAKRO aby

    To handlowiec. Przypadkowy człowiek. trzeba było nas zapytać tydzień temu to
    byśmy sprawę obówili.
    każdy z nas przechodził męki z oknami połaciowymi. ja jedne okna ocieplałem
    3 razy. Pierwszy raz fachowcy, drugi raz inny fachowiec, a trzeci raz ja z
    synem. I dopiero jest dobrze. nie czuć chłodu.
    Ty masz w pokoju kilkanaście m2 dwa okna połaciowe. To masakra.

  • 4. Data: 2011-09-23 13:40:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > Hej, na instalację okien specjalnie zamówiłem człowieka z FAKRO aby

    To jest ta cała posrana budowlanka właśnie. to dopisz do mojej listy punkt 4

    4. fachowiec z fakro