  • Data: 2011-09-22 18:40:00
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    Tu narysowałem co jest źle

    http://imageshack.us/photo/my-images/831/img8752r.jp
    g/
    http://imageshack.us/photo/my-images/52/img8753y.jpg
    /

    Ściankę działową masz dalej za wysoką. Pisałem ci 10 cm poniżeej. Tam będzie
    c-ownik wyznaczający gdzie będą płytky z regipsu.
    Poziomo skos będzie dochodził do wieńca.
    Reszta ma być ocieplona, a Velux ma schodzić pionowo do ściany kolankowej.

    Masz tam

    1. cieśli
    2. murarzy
    3. dekarzy

    I czy żaden chuj nie widzi, że okna są źle obsadzone ? Jak je teraz ocieplić
    od dołu? Jak tam ma cyrkulowac powietrze tak żeby się na nich nie skraplała
    woda?

    Jazda to poprawić :-) przesunąć je o jedną łatę wyżej. jak okna są za duże
    to wymienić na mniejsze. Ale nie można brnąć w głupotę.