  • Data: 2011-09-23 13:57:35
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    news:j5h9mh$s1u$1@node2.news.atman.pl...

    > ten prawy szczyt jeszcze będzie skuwany

    Nie trzeba było montować żadnych okien połaciowych ani membrany do czasu aż
    nie skończą poprawek. Mówiłem, że się rozpoczął chocholi taniec,
    Benklarze pieprzeni.
    Kto ma oczy z korka będzie płacił z worka. Znasz ten wierszyk?

    Krokwie sa do przeróbki albo kominy wentylacyjne trzeba obrócic o 90 stopni.
    Z murłaty zrobili ci nadproża podparte co metr.
    Okna dachowe jak nie pasowały to trzeba było wymienić na mniejsze, a nie
    brnąć w głupotę.
    Dalej brak poduszek pod belkami

    Dla mnie to już zniszczyłeś materiał za kilka tysięcy i jak tobie,, żenie
    lub dzieciom będzie ciągnąć od tych okien to niech ci przypierdolą :-)