  • 1. Data: 2011-09-19 21:10:15
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

  • 2. Data: 2011-09-20 20:19:28
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

  • 3. Data: 2011-09-20 20:26:18
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

  • 4. Data: 2011-09-21 14:26:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    >>>I jak tam przebiegają prace ?
    >>> Możeny prosić o jakieś zdjęcia ?
    >>
    >> Hej, komin został już zburzony,
    >> jutro porobię fotki i wrzucę :)
    >
    > Paragony zbierasz ? :-)

    Mi moj murarz powiedział, ze za paragony młotkiem mi cały dom rozwali :)
    jakmu nie zapłacę.

    Ale on przegiał Pałe, w programie norma przyszedł z rozliczeniem o 25k
    wyzszym niz w umowie
    spisanej na kolanie. A ja z poprawkami dla niego.

    I ogolnie wyszło ze dałem mu 6,6k alb zapewnic sobie spokoj

    Uraz do dzis został, do murarza co to mi młotkiem dom chciał rozwalać
    mogl rozwalac ale te szczyty z betonu :)

    w tym programie norma to on za każdą cegłe wiećej którą domurowął liczył
    sobie :)

    Generalnie to co więcej zrobił to taras mial na projekcie 2m a zrobilem
    3,5m.
    A tu ci wariat wyjezdza z 10kartkami makiem pisanymy durkniętymi w programie
    norma
    i to w wersji pirackiej.

    uff na szczescie mam to za sobą :)

  • 5. Data: 2011-09-21 15:54:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Mi moj murarz powiedział, ze za paragony młotkiem mi cały dom rozwali :)
    > jakmu nie zapłacę.

    Trzeba było się nie wdawać w dyskusje z wykonawcami. traktować jak firmę i
    prowadzić przywatnych gadek. tylko kontrolować. A jak by sie stawiał to po
    dzwonić milicję :-)

  • 6. Data: 2011-09-22 10:06:55
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > Trzeba było się nie wdawać w dyskusje z wykonawcami. traktować jak firmę i
    > prowadzić przywatnych gadek. tylko kontrolować. A jak by sie stawiał to po
    > dzwonić milicję :-)

    wrzucam aktualne fotki:

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE

  • 7. Data: 2011-09-22 14:10:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116095412936850

    No dobra ale czemu bod belką nie ma poduszki z cegły pełnej albo z kawałka
    betonu żebu nacisk rozkładać ?

  • 8. Data: 2011-09-22 14:12:29
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116193228138994

    Tu pamiętaj dać pod parapet 1 warstwę ytonga i zakleić te pory, bo będzie
    zimny parapet. Musisz to zrobić przed oknami.

  • 9. Data: 2011-09-22 14:14:48
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116077050281954

    Tutaj ostatnią czwartą warstwę porothemu w oknie bym wywalił i zastąpił
    najcieplejszym ytongiem. Dobrze zakleić pory porothermu.
    Wszędzie tak zrób 3 warstwy porothermu i 1 warstwa ytonga.

  • 10. Data: 2011-09-22 14:19:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz3?authkey=Gv1sRgCPSM3M36tq6bvgE#56
    55116818038968370

    Kurwa. Trzeba było się zapytać. Velux za nisko. Nie masz jak teraz
    wyprowadzić dolnej obróbki okna, która powinna być pionowo w dół i licować
    się ze ścianą od wewnątrz.
    Chodzi p to żeby ciepłe powietrze mogło swobodnie obmywac okno

    Jak przytlniesz sznurek z cięzarkiem do dolnej krawędzi veluxa to gdzie ten
    "pion" ci wyląduje? Na murłacie albo za nią.