  • Data: 2010-12-11 15:50:17
    Temat: Re: dobra wiadomość dla zagazowanych;))
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ie02el$nh5$1@inews.gazeta.pl...

    > Mówię o PRAWDZIWEJ konkurencji ...
    >
    > Pamiętam jak dawno dawno temu np. był tylko jeden operator komórkowy i
    > komórka to było coś co bylo stać tylko najbogatsze osoby w PL a ceny
    > rozmów były kosmiczne ...

    To prawda, tylko ze rynek gazu to jednak nie fale latajace w powietrzu.
    Czyms ten gaz trzeba przesylac i skad? Tak sie sklada, ze w europie gazu za
    wiele nie ma, antene mozna postawic w szczerym polu byleby prad byl.

    > Oczywiście operator mówil że ceny są niskie i taniej być nie może i itd
    > A tu nagle pojawili sie nowi operatorzy i operatorzy "wirtualni" i nagle
    > ceny rozmów / telefonów pospadały i teraz kosztują grosze ...
    >
    > Tak samo jakby uwolniło się zupelnie rynek i wszystkie linie przesyłowe
    > (energetyczne/gazowe) byly by wspólne i kazdy operator móglby z nich
    > korzystać (jakieś opłaty za korzystanie) to nagle by sie okazało że tańszy
    > byłby prąd z końca Europy niż z elektrowni położonej kilka kilometrów
    > dalej

    Ja sie za bardzo na tym nie znam, ale tak na chlopski rozum mysle, ze
    latwiej powiesic kabel jak tysiace kilometrow rury z przepompowniami i tp.

    Pozdro.. TK