  • Data: 2020-03-27 15:31:54
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 marca 2020 12:48:52 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Pewno uważasz Adamie że rząd ma tajemne zaklęcie podwajajace ilość pieniędzy jaka
    ma do wydania. Gwarantuje Ci że nie ma. Jak się skończy akcja z wirusem to w rządowym
    pudełku z pieniędzmi będzie widać dno. Jak myślisz skąd uzupełnia braki jeśli
    sposobem jest zebranie kasy w formie podatkow? Za dużo możliwości wprowadzania nowych
    podatków nie ma. Ale podatek katastralny mogą wprowadzić. To podatek od złotych
    klamek. Fotowoltaika jest taka złota klamka. Ze względu na nasz system energetyczny
    jest niepożądana. Wprowadzona pod naciskiem chujni. Do rozliczania podatku
    katastralnego będzie brana wartość instalacji przed ulgami. Za dwa lata może się
    okazać że interes zrobili ci co nie kupili instalacji do robienia prądu ze światła.

    Tak tak Zenek. Jak tam się siedzi w czterech ścianach odrapanej kamienicy?
    Bo ja właśnie grilla odpalam w ogrodzie, słoneczko pięknie świeci.

    Zaprosiłbym Cię ale rząd zabronił, poza tym nie lubisz grilowanego :D

    --
    Adam Sz.