  • Data: 2020-03-27 20:07:17
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamienice to raczej odrapane z zewnątrz. Moja akurat po niedużym remoncie.
    Przywrócony został stan pierwotny i jest pomalowana. Jak nie była pomalowana to
    mieszkało się w niej tak samo jak teraz. Bo to że na klatce schodowej zamiast
    wiszącej u sufitu żarówki został zawieszony żyrandol taki jak kiedyś był specjalnie
    mojego komfortu nie zmieniło. W dużych miastach czyli tam gdzie jest cywilizacja nikt
    z miejscowych nie zwraca uwagi na to jak wyglądają przeciętne przedwojenne, często
    przed pierwszowojenne, kamienice. To społeczności na zadupiach takich w jakim
    mieszkasz narzucają swoje wzorce. Bogol taki jak Ty co ma kilka samochodów i psa
    który mówi nie może mieszkać w nie malowanym od pięciu lat domu. A co do grilla.
    Grillowanie to czynność jaka się wykonuje wieloosobowe. Na Twoim zadupiu musi się
    skończyć najebaniem wódą na sztywno. A Tobie przyszło do lustra pić bo jest
    kwarantanna.