  • Data: 2010-07-26 16:10:52
    Temat: Re: "docieplenie" fragmentu garazu - czym?
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogolnie uwazam Twoj pomysl za... poroniony.

    no coz, spodziewalem sie i takiej odpowiedzi:)

    <ciach>

    Nie wdajac sie w szczegoly - nie mam mozliwosci postawienia nawet malego
    budynku z pustakow, musze sie zadowolic tym kawalkiem garazu. Dodam ze to nie
    bedzie zadna produkcja - jestem stolarzem hobbysta, wiec ani produkcja ani
    halasy nie beda jakies straszne. Jednak wlasnie ze wzgledu na te nawet
    niewielkie halasy chcialbym to zaizolowac, zeby mimo wszystko nie denerwowac
    sasiadow.
    Ale podsunales mi pewien pomysl - z dywanami. Akurat bede mial w najblizszym
    czasie stary dywan i jakies wykladziny do wywalenia... Powinny swietnie nadawac
    sie na sciany, wiec styropian bylby tylko na sufit (bo lekki).
    A tak lekko offtopicowo - dziwie sie ze sam na to nie wpadlem - dywany sa
    czasem stosowane przez amatorskie kapele rockowe do wytlumiania sali prob, a
    mialem okazje przes dlugie lata grac w takiej kapeli...:)

    > Pzdr.
    > Tornad
    Dzieki, rowniez pozdrawiam,
    klechu