  • Data: 2010-08-10 10:57:57
    Temat: Re: docieplenie sciany w ziemi - stary budynek
    Od: franc <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jak jest drenaz - mozna dac
    > jak brak drenazu - nie dawac

    No wlasnie drenazu nie ma i nie bylo (budynek poniemiecki). Na
    szczescie woda sie tam nie zbiera tym bardziej, ze budynek jest 1.2 m
    powyzej poziomu ulicy, ktora tez nie jest plaska tylko opada dalej.

    Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po zaizolowaniu calosci przysypac to
    samymi kamieniami "od dna do samej gory" czy wystarczy jakas warstwa
    kamieni a potem do poziomu ziemi sama ziemia?

    --
    F.