  • Data: 2017-06-23 11:01:56
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 10:54:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    Wlaczylem telewizje i tam mowia ze dzisiaj zdrutowali 10 osob za przekrety w jakiejs
    grupie Azoty. Wszyscy albo wysocy dzialacze PO albo osoby z nimi powiazane. Nie
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    > Inwestowałeś w Amber?
    > Ja nie. Bez śledzenia KeeNeFu czułem podskórnie, że to szwindel. I też
    > powinienem siedzieć?

    ostrozni ludzie nie inwestowali, mam znajomka który jakos tam zarządza swoją kase i
    szukal w owym czasie mozliwosci dobrych lokat. Nie wszedl w amber tylko dlatego ze
    nie mial panstwowych gwarancji.
    Mniej ostrozni zainwestowali - ale to nie oni są winni tylko zlodzieje.
    Idz na pokaz sprzedazy cudownych garnków i zobacz jak dziala psychologia sprzedawców.
    Tu nie ma równosci stron. Fachowcy prostego czlowieka omotają. Wszystko jedno czy o
    garnki czy o zloto chodzi.

    b.