  • Data: 2017-06-30 21:44:35
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 19:15:22 UTC+2 użytkownik M. napisał:
> [...]
    parcie prezydenta na jakis ukad z chinami.

    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni.

    różne tam gendery, eutanazje i inne zboczenia

    > O rany. Naprawdę wszystko to mówią w dzienniku telewizyjnym?
    >
    > Spodziewam się, że w takim razie u polskich bram czeka mnóstwo
    > imigrantów z Europy Zachodniej w oczekiwaniu aż im pozwolimy się
    > osiedlić w naszym dobrobycie.
    > Poprzedni komuniści gadali dokładnie tak samo, jak ty.

    przeczytaj uwaznie to:
    http://www.newropeans-magazine.org/pl/2017/06/08/cer
    ber-2-0-prognozuje-z-naukowa-dokladnoscia-wymieranie
    -rodzimych-holendrow/

    to dotyczy holandii, ale w innych zachodnich krajach jest mniej wiecej podobnie.
    "W roku 2060 przekroczymy Rubikon a tym samym punkt bez powrotu: Holendrzy
    nieodwołalnie zostaną zastąpieni przez społeczeństwa o niezachodnioeuropejskim
    rodowodzie. W 2035, tj. za 17 lat, sumaryczny udział nieholenderskiej populacji w
    Holandii wyniesie niewyobrażalne 42%. "

    a 42% przy olaniu wyborów przez bialych, a mobilizacji imigrantów jest wielkoscią
    pozwalajacą demokratycznie wygrać wybory. I na przykład wprowadzic prawo szariatu. I
    wtedy biali zaczną wiać...
    A 17lat to nie jest okres niewyobrazalnie długi, a wręcz przeciwnie.

    > Destabilizacja w Syrii jest konsekwencją globalnego ocieplenia. W Syrii
    > była prawie sześcioletnia susza, potem była masowa migracja do miast,
    > napięcie, demonstracje i rewolucja.
    > http://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/raport-globalni
    e-ocieplenie-a-rewolucja-w-syrii-82

    akurat nie do konca, ale zgadzam sie ze zmiany w klimacie bedą przyczyną masowej
    migracji.

    > Takich rewolucji czeka nas w przyszłości więcej. Naukowcy przewidzieli
    > masowe migracje jakieś 30-40 lat temu. Wpompowujemy kolejne Mt CO2, a to
    > powoduje, że w kolejnych miejscach na Ziemi jest gorzej. W krajach
    > takich jak islamskie reżimy jest to powód do rewolucji/destabilizacji/wojen.

    zgoda. Dlatego na imigrację trzeba być gotowym. Ale metody powinny byc dokladnie
    odwrotne niz na zachodzie - bo tam sie nie sprawdzily.
    Durne lewaki ostatnio zaproponowały zeby w naszych szkołach uczyc arabskiego bo
    bedzie nam sie latwiej z nimi porozumiec i to nas zblizy kulturowo ble ble ble.
    W zyciu takim nie przyjdzie do glowy ze to imigranci powinni sie przystosowac do nas
    - np powinni sie obowiązkowo uczyć języka polskiego.

    b.