  • Data: 2017-07-01 11:30:36
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    A szczegóły?

    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    > tak wlasnie myslałem, platformersi ukradli, pis jest zły :)
    >
    > "Z owych 3 miliardów zaangażowanych przez BFG w ratowanie zagrożonych SKOK-ów
    (proszę zobaczyć, że u źródła, np. w wywiadach ministra Szczurka, tak właśnie jest to
    formułowane, ściśle i zgodnie z prawdą - "skróty myślowe" uruchamiające głuchy
    telefon pojawiają się dopiero w redakcyjnych leadach, zajawkach i komentarzach) lwią
    część, aż 2,2 miliarda wygenerowało ratowanie SKOK Wołomin. A dalszych kilkaset
    milionów - upadłego SKOK "Kopernik".
    > I tu mamy kolejne piętro montażu, bo oba te podmioty działały osobno od SKOK-ów
    podległych Kasie Krajowej Biereckiego, "Kopernikiem" zarządzali lokalni działacze PO,
    a Wołomin był z Kasą Krajową ostro skłócony i już w 2012 ludzie Biereckiego pisali na
    Wołomin do KNF donosy."
    > http://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-skok
    -czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826#utm_source=pa
    ste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    Przypadkiem wpadłem na stary artykuł, jak to PiS ze SKOK Wołomin żył w
    komitywie:
    http://wyborcza.pl/1,76842,17677962,PiS_rzadzil_ze_S
    KOK_iem_Wolomin.html

    A kasa krajowa alarmowała tak, żeby za bardzo szkody nie zrobić.

    "KNF krytykuje też Krajową SKOK za to, że "Krajówka" oznajmia wszem i
    wobec, iż już w 2012 r. zawiadamiała nadzór o nieprawidłowościach w SKOK
    Wołomin. Według urzędników przerzucanie przez Krajową SKOK
    odpowiedzialności za bałagan panujący w Wołominie na "nowy" nadzór
    państwowy jest manipulacją. "Kasa Krajowa, w odróżnieniu od KNF, nigdy
    nie zawiadomiła prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w
    SKOK Wołomin. KNF nie otrzymała z Kasy Krajowej szczegółowych informacji
    o konkretnych naruszeniach. Kasa Krajowa nie przekazała do KNF
    protokołów z lustracji i kontroli w SKOK Wołomin" - wylicza KNF. "

    Taka afera PO, że w zarządzie był oficer WSI, a jak wiadomo wszyscy
    członkowie WSI to członkowie PO :)

    --
    Pete