  • Data: 2017-08-24 13:09:49
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:05:16 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > albowiem? sugerujesz ze każdy jeden to zwykły oszust?

    Jak się zaczyna mieszać do polityki czy jakieś poręczenia za Prezesów(tfu) tudzież
    inna działalność wybiegająca poza to do czego kościół jest stworzony to dla mnie to
    od razu śmierdzi wałkiem.
    Tu Biskup za prezesów poręcza- tak ze szklanej kuli wywróżył ze oni czyści jak łza
    czy może spowiadali mu się czy może jednak jakieś "biznesy" z nimi robił?
    Bo trudno mi wspólną płaszczyznę znaleźć dla biskupa i zakładów azotowych czy jakoś
    tak.
    Mam podejrzenie graniczące z pewnością ze "prezesi" hojnie sypnęli "grupie
    społecznej" jak to Pete określił