  • Data: 2017-08-24 14:24:10
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 13:09:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jak się zaczyna mieszać do polityki czy jakieś poręczenia za Prezesów(tfu) tudzież
    inna działalność wybiegająca poza to do czego kościół jest stworzony to dla mnie to
    od razu śmierdzi wałkiem.
    > Tu Biskup za prezesów poręcza- tak ze szklanej kuli wywróżył ze oni czyści jak łza
    czy może spowiadali mu się czy może jednak jakieś "biznesy" z nimi robił?
    > Bo trudno mi wspólną płaszczyznę znaleźć dla biskupa i zakładów azotowych czy jakoś
    tak.
    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością ze "prezesi" hojnie sypnęli "grupie
    społecznej" jak to Pete określił

    zauwaz ze w ogóle zanegowałes sens instytucji poręczenia bo zawsze mechanizm jest
    podobny. Ale odniosles sie wylacznie do kosciola co uprawdopodobnia teze ze jestes
    mało obiektywny :)

    b.