  • Data: 2012-10-08 13:22:36
    Temat: Re: dom z drewnianą konstrukcją
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5072b682$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
    > Po 20 latach doświadczeń z mieszkaniem w domu szkieletowym drugi raz bym
    > się nie zdecydował.

    po blisko 20latach mieszkania w szkieletorze wybudowałem sobie drugi
    http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    z minusów - mała pojemnosc cieplna skutkująca przegrzewaniem sie latem.
    Trzeba od razu przewidziec gruntowy wymiennik ciepła dla chłodzenia. Wiecej
    minusów nie ma :)

    > Nawet przy ubezpieczeniu jest problem, bo konstrukcja drewniana
    > ubezpieczana jest według dużo wyższych stawek.

    u mnie nic nie podwyższali, masz marnego agenta.

    b.