  • Data: 2012-06-30 11:43:17
    Temat: Re: domofon - połączenie na gsm
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:958d4fa2-7729-4033-9d08-c96d00db2efa@googlegrou
    ps.com...

    > Ja takich nie znam ...

    Są, są, normalne czytniki RFID. Tyle, że o większym zasięgu, nawet do 2-3m.
    Niestety czytniki takie wymagają wydajnego zasilacza.
    Karty i pastylki RFID korzystają z zasilania bezprzewodowego, generowanego
    indukcyjnie przez czytnik. Tak więc nie posiadają żadnego dodatkowego
    zasilania. Zasilane są z odpowiednio silnego pola indukcyjnego czytnika.