  • Data: 2016-04-02 18:51:46
    Temat: Re: domy z prefabrykatów ( w Polsce) czy to ma sens?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-02 o 18:13, ToMasz pisze:
    > witam
    > właśnie zobaczyłem taką informacje:
    > http://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/domy-z-pudelka-wil
    le-jak-z-klockow-lego-tak-beda-mieszkac-polacy,33,76
    4

    > Czy to nie jest za liche na nasze warunki? dach nieokreślony, okna/drzwi
    > też nie zachęcające, mimo to podobno 10cm wełny w ścianie ma wystarczyć.
    > co myślicie? A może ktoś tak mieszka?
    > ToMasz

    To co jest w linku wygląda jak barak a nie jak dom.

    U mnie we wsi jeden z deweloperów postawił czteropiętrowy budynek z
    gotowych prefabrykatów. Same ściany to nie jest tylko beton ale coś
    bardziej "ciepłego" no i wełny/styropianu dali na to więcej niż 10cm.
    Firma, która budynek stawiała twierdzi, że mniejsze domki też w tej
    technologi da się postawić.
    Poniżej link do galerii, gdzie widać "klocki" z jakich to stawiali.

    http://aleja-n.pl/?page_id=15