  • Data: 2011-03-15 18:49:49
    Temat: Re: doraźne zabezpieczenie parkietu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-15 19:17, ptoki wrote:
    > Jesli to parkiet z klepek i ulozony jakos prosto to sprobuj
    > wyszlifowac go dokladnie tak jak koncza sie klepki. Nie bedzie latwo
    > ale moim zdaniem warto. Poswiecisz jakies 2h dodatkowo ale potem nie
    > bedzie znac takiej wielkiej polokraglej plamy tylko po prostu obszar z
    > klepkami bedzie ciemniejszy/jasniejszy.

    Tak to są klepki, w miarę prosto i porządnie ułożone.
    Tak więc szlifowanie po obrysie klepek rzeczywiście ma sens.
    Dzięki za podrzucenie pomysłu.

    > Dodatkowo warto zastanowic sie nad polmatem albo matem wtedy nie
    > bedzie widac ze jest swierzo malowane.

    Tam (chyba) był półmat, tak więc planuję użyć właśnie półmatu.

    > Sprawdz tez czy ten nowy lakier sie nie pogryzie ze starym gdyby tak
    > przypadkiem sie gdzies spotkaly.

    Wyjaśniło się, że to było robione lakierem poliuretanowym. Tak więc
    planuję użyć również lakieru poliuretanowego i mam nadzieję, że będzie OK.

    Piotrek