    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dorosłem do spawarki
    Date: Tue, 18 Jul 2023 12:03:56 +0200

    W dniu .07.2023 o 10:24 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Mnie ostatnio urzekło to:
    > https://youtu.be/OLaLB6CGdag

    Widziałem gdzieś na szortach jeszcze bardziej wypasioną wersję, ale teraz
    na szybko nie mam linka.

    > Chyba też kupię spawarę (korzystam z sąsiada),
    Mam starą, ale działającą transformatorówkę z castoramy (z tego co
    pamiętam to rozsypał jej się wiatraczek, bez niego spawa ale krócej) - jak
    chcesz to Ci mogę wysłać do paczkomatu, zapłacisz za paczkę.
    Jak byś był zainteresowany to ją sprawdzę, tak na sucho nie chce mi się
    jej wyciągać z garażu.

    > specjalnie dla maski i zrobię sobie taką samą ale z wentylatorkami.

    Jedyna upierdliwość tych przyłbic w budżecie do 300 zł to właśnie gorąc i
    duchota jak robota na słońcu.
    2k za wentylowaną przyłbicę dla amatora takiego jak ja to już mocna
    fanaberia.

    TG