  • Data: 2018-11-01 19:55:41
    Temat: Re: drewno opałowe ceny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 19:29:44 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Pytałem o cenę, ale widzę ze tu wszyscy zieloni, sam znalazłem.
    > Drewno opałowe sezonowane grab-260zł jesion-240zł dąb-200zł sosna-180zł
    > Bliski transport 30zł za 5mp, wszystko w temacie.

    Bo towar wart jest tyle ile ktoś za niego zechce zapłacić.
    Trzeba było dac ogłoszenie z ceną zaporowa na olx i zjeżdżać w dół aż się klient
    trafi.
    Sąsiadowi ani znajomym się nic nie sprzedaje. Bo po kiego sobie wrogów robić za
    płotem;)
    A lecąc Kogutkiem- handel istnieje tylko dlatego ze co sekundę się na ziemi nowy
    frajer rodzi;)