    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drugi dom z projektu indywidualnego
    Date: Wed, 20 Oct 2010 10:26:48 +0200

    news:7bd0770e-702a-4370-80f8-22c4f7d12c90@t20g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 15:17, Jakub Tarczewski <a...@o...eu> wrote:

    > Wracając do tej nieszczęsnej umywalki -naprawdę niekoniecznie Ty wiesz
    > lepiej gdzie powinna się znaleźć. Może się okazać, że przesunięcie jej o
    > pół metra w stosunku do Twojej koncepcji zaoszczędzi sporo kasy i
    > przestrzeni. I to właśnie możesz kupić razem z projektem. Ale oczywiście
    > nie musisz ;-)

    No coz, niech Ci bedzie. Ja jednak wole miec swoje zdanie w kwestii
    swojej umywalki, czy klozetu, niz zdawac sie na wizje obcej mi
    osoby :-) Pozatym to IMHO bardziej zadanie dla architekta wnetrz, niz
    architekta-projektanta samego domu. Tak czy siak projekt instalacji
    wod/kan jest zbedny, bo kazdy fachowiec "dorobi" taka instalacje pod
    prawie kazde widzimisie architekta:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

    Projekt instalacji to nie tylko ustawienie kibla czy umywalek
    to rowniez dobor mocy grzejnikow, dobor pieca i masa innych obliczen, a
    przwymiarowany piec jest rownie nieekonomiczny jak zbyt maly.
    podobnie jest z np. szambem czy przydomowa oczyszczalnia sciekow ze o innych
    sprawach nie wspomne....

    --
    -
    pozdrawiam