  • Data: 2012-07-05 09:13:03
    Temat: Re: drzewa
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-05 08:43, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Naprawdę jesteś w stanie policzyć pojedyncze sztuki w skupisku i
    > określić czy są to owocowe czy inne?
    > Dodam że orzech jest także owocowym drzewem.

    Kasztan i dąb też, wszak dają owoce :)

    Oczywiście, że nie da się wszystkiego na 100% scharakteryzować. Ja tylko
    pokazuję, że urzędnik ma naprawdę wiele narzędzi, żeby walczyć z
    nielegalnymi wycinkami. Od map geodezyjnych i lotniczych poczynając, na
    wizjach w terenie, a jak trzeba to i na wywiadach u sąsiadów kończąc.

    Takie cwaniacki gadanie, że jak się wykarczuje z pniem, to się nie wyda,
    jest zwykłą próbą dodania sobie animuszu. Przy zderzeniu z
    rzeczywistością i prawem zwykle i tak podkula się ogon.

    Pozdrawiam,
    MW