  • Data: 2011-02-08 08:57:37
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:d0e31759-357f-47c7-ac20-97b09e5f8934@24g2000yqa
    .googlegroups.com...
    >Na wynajem i to słowo wszystko wyjaśnia.

    Dokałdnie tak. Lokatorzy nie szanuja za bardzo czegoś co nie jest ich
    własnościa. A pomimo tego te drzwi 7 lat wytrzymały
    Zwykłe pełne drzwi.

    >Na wynajem robi się jak najtaniej ...

    Zawsze trzeba starać się robic jak najtaniej- nawet kupujac markowe drogie
    produkty trzeba negocjowac szukac itp aby kupic jak najtaniej. Kwestia
    stosunku ceny do jakości jest ważna. Wysoko cena nie zawsze równa się
    wysokiej jakości. Jest tu watek o meblach kuchennych "renomowanej" firmy
    HTH. Jak popatrzyłem na ceny ich mebli w katalogach to szok- niewielki
    zestaw do kuchni kosztuje kilkadziesiąt nawet tysięcy. Ale to ceny dla
    jeleni chyba bo jak poszukac to są ich meble z 80% rabatem nawet. Albo
    zmywarkę do zabudowy mają w ofercie za ponad 7 tys którą dobrodusznie w
    promocji przecenili na 3500zł. Myślisz że ta zmywarka za cene nawet 3500zł
    jest w czymś lepsza od zmywarek ogólniedostepnych w cenach poniżej 2000zł?

    > W domu mam troche dro szy model classena- koszt chyba ok 200z + futryna.
    > 2,5 roku i wszystko ok.

    >Pytanie jaka futryna ?
    >Ościeżnice regulowane są drogie , często droższe niż same drzwi ...
    >Tyle że drzwi najładniej się prezentują z ościeżnicą regulowaną
    >przeznaczoną dokładnie do danych drzwi ...

    Jak dobrze zamontujesz zwykłą oscierznice+ wszystkie listwy to wizualnie nie
    będzie gorzej od regulowanych. Tylko ze cena będzie zaledwie minimalnie
    niższa za komplet od ościeznicy regulowanej.

    >Oczywiście można "zaoszczędzić" i kupić ościeżnicę metalową lub zwykłą
    >ale efekt końcowy będzie gorszy niż w przypadku ościeżnicy regulowanej
    >idealne dopasowanej do danych drzwi.

    Metalową mam w kotłowni. Tam spełnia swoją role.

    Krzysiek