  • Data: 2011-02-08 09:18:15
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokałdnie tak. Lokatorzy nie szanuja za bardzo czegoś co nie jest ich
    > własnościa. A pomimo tego te drzwi 7 lat wytrzymały
    > Zwykłe pełne drzwi.

    Ok.

    Ale jak ktoś robi "dla siebie" to chyba trochę inaczej na to
    patrzy ...

    Wątpie aby ktoś dla "siebie" założył najtańsze panele 6mm , najtańsze
    drzwi , najtańsze kafle i itd ..

    > Zawsze trzeba starać się robic jak najtaniej- nawet kupujac markowe drogie
    > produkty trzeba negocjowac szukac itp aby kupic jak najtaniej. Kwestia
    > stosunku ceny do jakości jest ważna. Wysoko cena nie zawsze równa się

    A czy jak gdziekolwiek podałem jakąś markę albo sugerowałem drogie
    drzwi ?

    Każdy producent ma w swojej ofercie bardzo duży zakres cenowy i
    jakościowy produktów. Od najtańszych drzwi z okleiną papierową ,
    poprzez coraz lepszej jakości okleiny , z przeszkleniem , bez
    przeszklenia i itd ...
    Można kupić od jednego producenta drzwi za 100zł a można i za
    1000zł ...

    Ja nigdy nie byłem zwolennikiem patrzenia na markę , bo często można
    się na tym przejechać i przepłacić za coś co nie jest warte takiej
    kasy ...
    Ale to nie znaczy że należy wpadać ze skrajoności w skrajność. Zawsze
    warto szukać złotego środka.
    Według mnie warto kupić to co komu się podoba , marka ma drugorzędne
    znaczenie ...

    To my będziemy oglądać nonstop te drzwi i je użytkować ...

    > zmywarkę do zabudowy mają w ofercie za ponad 7 tys którą dobrodusznie w
    > promocji przecenili na 3500zł. Myślisz że ta zmywarka za cene nawet 3500zł
    > jest w czymś lepsza od zmywarek ogólniedostepnych w cenach poniżej 2000zł?

    Popadasz w skrajności ...

    Ja mówiłem o drzwiach za 300-400zł i ościeżnicach regulowanych za
    250-400zł ...
    Nie są to chyba ceny wyśrubowane i są to ceny za produkty z najniższej
    klasy.

    Mi samemu marzyły się drzwi z drewna dębowego , ale jak dostałem
    "wycenę" (około 2000zł od sztuki) to niestety musiałem zejśc na ziemię
    i szukać bardziej "przyziemnych" drzwi ...
    oczywiście chciałbym tak jak każdy "zaoszczedzić" , ale stwierdziłem
    że nie będę psuł wyglądu drzwi montując niedopasowane kolorystycznie
    ani stylistycznie ościeżnice metalowe ani ościeżnice stałe ...
    No chyba że ktoś ma szczeście i ma ściany gdzie idealnie wejdą
    ościeżnice stałe , ale w przypadku ościeżnic stałych tak trzeba kupić
    ćwierćwałek i listwy ozdobne i cena robi się zbliżona do ościeżnicy
    regulowanej ...

    Niestety bardzo często ościeżnica jest droższa od drzwi :(

    U mnie będą dwie ościeżnice (na mur 24cm) które będą droższe od drzwi :
    (

    > Jak dobrze zamontujesz zwykłą oscierznice+ wszystkie listwy to wizualnie nie
    > będzie gorzej od regulowanych. Tylko ze cena będzie zaledwie minimalnie
    > niższa za komplet od ościeznicy regulowanej.

    No właśnie ...

    Ościeżnice regulowane mają ten plus że idealnie pasują do muru i mają
    listwy ozdobne z obu stron.
    Ościeżnice stałe są pozornie tańsze , bo trzeba dokupić dodatki
    wykończeniowe (ćwierć wałem , listwy + droższy koszt montażu
    (obróbki).