  • Data: 2009-02-04 21:41:51
    Temat: Re: drzwi z litego drewna czy oklejone fornirem???
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Choćbyś nie wiem jak dbał i nie wiem jakie solidne drzwi drewniane kupił, to
    po kilku/nastu latach się wypaczą (mniej lub więcej). Tanie wypaczą się
    szybko, drogie po dłuższym czasie.

    Solidne drzwi metalowe fornirowane kupisz zdecydowanie taniej niż solidne
    drewniane (nawet kilkukrotnie taniej).

    Sam wiesz ile masz pieniędzy i czy stać Cie na super drzwi drewniane, czy
    tylko na duuuużo tańsze w fornirze o podobnej wytrzymałości konstrukcyjnej
    (pomijam tu wytrzymałość na otarcia, blaknięcie, czy nawet odspojenie
    forniru, itp. bo jak Ci drzwi wyblakną, to je zamkniesz szczelnie, ale jak
    się skręcą, to będziesz miał przeciąg w domu). Ja dysponowałem kwotą ok.
    2000 zł. Za to kupiłem solidne drzwi metalowe. W tej cenie mogłem tylko
    marzyć o drzwiach drewnianych (solidnych!). Do tego mam atest i zniżkę na
    ubezpieczenie, czego standardowe drzwi drewniane Ci nie dają.

    Ale drewniane są piękniejsze ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/