  • Date: Tue, 15 Jun 2010 08:08:32 +0200
    From: Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa budynki na zgłoszenie

    No taki numer nie przejdzie bo mam "sympatycznego" sąsiada dlatego
    wszystko muszę zrobić zgodnie z literą prawa. No ale nie z teorią
    urzędnik. Dlatego tak się dopytuję bo jestem gotów postawić dwie ściany
    nośne żeby nie było że zrobiłem jeden budynek. Nawet mogę konstrukcję
    dachu rozdzielić tak, że będą dwa oddzielne stykające się dachy. Potem
    pewnie bym to nakrył kilkoma gąsiorami i cacy. Tylko że przestrzeń 1m to
    trudno jakkolwiek zagospodarować. Nawet kwiatki tam nie urosną.
    Jak dwie ściany są obok siebie to chyba p.poż też da się zapewnić w
    końcu na jakiejś podstawie domy bliźniacze się buduje.
    Więc co radzicie, opcja "po cichu" nie wchodzi w grę.

    Marek