    From: "mcs" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa problemy z kotłownią
    Date: Tue, 25 Sep 2012 12:53:44 +0200

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    news:50618902$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie przełączę jak będę miał pompkę? Czy jak nie mam? Chodzi mi o to, że
    > kocioł latem musi pracować tylko na CWU i nie wiem skąd będzie wiedział
    > kiedy się wyłączyć, kiedy przechodzić na podtrzymanie itp. Czy z czujnika
    > na boilerze (na razie też go nie mam zamontowanego)? Czy nie będzie
    > głupiał jak będzie sam czujnik a nie da się sterować pompką której nie ma?

    Ja mam na piecu sterownik ST37 (z pamięci ;-) ). Podczas pracy "zimowej"
    pompa CO działa nonstop, pompa CWU załącza się po otrzymaniu sygnału z
    czujnika na bojlerze.
    Podczas pracy letniej pompa CO nie działa, pompa CWU załącza się po
    otrzymaniu sygnału z czujnika. Dlatego napisałem, że w trybie letnim, żeby
    nagrzać wodę musiałbyś przepiąć na sterowniku pieca pompę CO na styki dla
    pompy CWU, żeby układ działał. I zamknąć grzejniki ;-)

    pozdrawiam

    mcs