  • Data: 2015-09-20 19:40:39
    Temat: Re: dyskretna kamera do monitoringu na zewnątrz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 września 2015 18:55:26 UTC+2 użytkownik adam napisał:

    > He, he, kamera za 37 zł, którą trzeba owinąć w dwie skarpety i żadnej
    > gwarancji działania. Sam sobie to zakładaj. Skrajne druciarstwo.
    Tu bym taki ostry nie był. Kogutek głupiego często udaje ale głupi nie jest.
    Producenci/chinole z nas głupkowi robią.
    Co do kamer ip to się nie wypowiem ale cctv ostatnio zgłębiałem.
    I w czymś co się nazywa kamera cofania i kosztuje 40zł siedzi takie samo ustrojstwo
    jak w "kamera monitoringu kopułkowa" w cenie 150xl. Różnica tylko w obudowie i
    marketingu.
    Więc wcale mnie nie zdziwi jak w kamerze kogutka za 37zyli będzie ta sama chińska
    elektronika jak w inaczej nazwanych sprzętach.