    From: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Tue, 15 Jun 2010 18:15:30 +0000 (UTC)

    Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik Boombastic napisa=B3:
    > =B1
    > owa=E6
    > a!)
    > ie
    > odza a
    > szt,
    > lat

    > zty
    >
    > Typowo tumanistyczny be=B3kot - tak samo be=B3kocz=B1 o
    > darmowej" i "ekologicznej" energii z fotoogniw pomijaj=B1c nak=B3ady=20
    > energetyczne i obci=B1=BFenie =B6rodowiska poniesione na wyprodukowanie o=
    > wych=20
> [...]
    No tak, czyli idąc tym tokiem rozumowania, wszelkie dogrzewanie
    przedmiotowej wody(c.w.u.) nie wymaga dodatkowej energii
    płynacej "radosnie" ze spalania wegla,mazutu czy innych naszych mniej
    czystych żródeł...
    Anim ja ekolog, anim zielono-czerwony(no, chyba że znak zodiaku mocno
    czerwony..) a widzę, że ludzie sa mocno zmeczeni postawami szalonych
    ekologów, blokujacych na ogół wszystko.
    A było i jest moim zamiarem podparcie własnie wszelkiej idei
    dostarczenia "wsparcia" energetycznego dla przysposobienia czynników, z
    których korzystamy. U naszego rozmówcy- watkotwórcy niech to beda solary, u
    innego np.wiatrak, spadajaca woda ,ciepło ziemii, itp.. I niech to zachęca
    do myslenia a nie podburzania za wszelka cenę.Dla mnie? - w imię czego..?
    Pozdrawia~~M