  • Data: 2010-06-15 19:29:59
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hv8hbu$crb$1@inews.gazeta.pl...

    > No, nie wątpię. Czytalismy tu nieco o Twojej inwacyjnosci w czasie
    > budowy domu.Nie było dla Ciebie tego nadto?? czasem?? Odpocząłeś..?

    Sprecyzuj do czego pijesz.

    > Przecież nikt rozsadny nie mówi , że uzyskanie tańszej energii nie
    > kosztuje. Blisko widzę jak drogie odwierty geotermalne w Uniejowie grzeja
    > teraz domy, baseny, boiska sportowe a w przyszlosci jeszcze co nieco.. No
    > przeciez tez darmo nie powstały. Też bełkot??

    Czy nie rozumiesz, że dla dużego zapotrzebowania jakie oczywiście ma basen,
    czy szkoła solary i energia geotermalna może się opłacać? Analogicznie, jak
    dla małego zapotrzebowania jakie ma kilkuosobowa rodzina to się zwykle nie
    opłaca.

    Przejaskrawię, żebyś zaczął rozumieć.
    Rozumiesz, że posiadanie reaktora atomowego przez państwo jest opłacalne,
    ale przez Kowalskiego z żoną, dziećmi i teściami to się nie opłaca?

    Następnym razem pomyśl kiedy będziesz porównywał całe osiedla, boiska,
    baseny z małymi pojedyńczymi domkami.

    > A z drugiej strony ( bardziej tej od adwersarzy, budowa i rozkrecenie
    > takiego Bełchatowa to takie niewinne i tanie. I nie od razu elektrofiltry
    > załozono..!!! też bełkot??

    I co? Zakładając solary powodujesz zasypywanie odkrywki?

    > Masz prawo- wolny kraj...

    O, to fajnie. Myślałem że mi nie wolno.

    > bębnili..!?)

    > z elektrowni i innych instalacji widoki Ci nie przeszkadzają..?? Czy są
    > nieopłacalne, to sam pomyslisz, w spokojnej chwili, moze jeszcze nie
    > dzisiaj..

    Przeszkadzają mi wiatraki, bo zabijają ptaki. Nieekologiczne.

    > Widzisz, ja na swoim domu akurat solarów nie robie, bo mieszkam w
    > lesie.
    > Ale z innych nie nasmiewam się, może z jakiegos tam powodu...

    A ja się naśmiewam z idiotów i co mi zrobisz?
    Myślisz, że jesteś wzorem do naśladowania? Każdy kto się nie zachowuje jak
    Ty jest niedobry?

    > Niby tolerancja, ale z dozą szyderstwa..Cóz, wolny kraj,-

    Kpię z głupoty.

    > Aaaaaa ! przeciez jesteś inowacyjny! Nie zapominajmy!!

    Innowacyjny i w przeciwieństwie do Ciebie umiem liczyć.

    > jak
    > To wysiadaj z samochodu bo wiesz zapewne ile uzyto materiałów i ile
    > niszczone jest środowisko przy jego produkcji. Chodż w owczej skórze -
    > czysta forma!

    Kolejny raz coś Ci nie wychodzi z logiką. Dlaczego twierdzisz, że mam coś
    przeciwko mojemu samochodowi i jego kosztom dla środowiska? Nigdzie tego nie
    napisałem. Dopowiadasz sobie z niewiedzy?

    > Czasem obserwuję, że niektórzy lubią sie wykrzyczeć.Meritum tu mało,
    > albo zbaczamy lekko. I nie chciałbym wierzyć, że powodem jest frustracja,
    > czyjeś niezadowolenie. Ale - Śmiech to ponoć zdrowie - dobrze jest pośmiać
    > się, pobełkotac nad Bełkotką( Iwonicz Zdrój) Tam wszak płynie
    > energia. Pozdrawia~M

    Ojej. Jestem sfrustrowany brakiem solarów!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/